volvoellie

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Ellinore Persson - 15 maj 2011 11:52

Men har faktiskt inte haft tid med de om jag ska va ärlig, har varit med mina epa pöjkar, tjejor och min pärla    kan ju säga att i fredags va de fullt ös medvetslös, slagsmål, börnouter och rock n roll!^^ ja jisses! men men, sånt som händer.. :)


igår kväll va det tänk att dra till Lane Loge med vickan, men jag hade inga pengar te bensin osv. tänkte men bra, sitta hemma nu!? -.- så när kl blev bortåt 7 så ringde Alex och fråga om vi skulle dra dit, drog min predikan om att jag inte hade ngn bensin då sa han vi skulle ta hanses och lalalalalala! så åkte te han fort som ögat för skulle mötas hos jocke kl halv 8! :O sen blev de stor strög minsann! :) stog iof på rasta i 248976 dagar! - men ändå ;P sen blev det åka vidare och hejja va kul!    haha hade aldrig vare på Lane förut så missa guppet som va över krönet, jäääääääävlar va vi flög!!!!!! xD inte ofta man hoppar med bilar^^ som TUR va så gick de bra! :) blev te att va på Lane i 10 minuter sen åkte vi in till Donken i Ua, träffa mina Trollhätte räggers och så :) (y) sen blev de till Lane igen^^ - MISSA INTE guppet denna gången ;) sen blev de hemfärd så va hemma runt kl 3 inatt    men de va de värt för så kul har ja inte haft på lääääänge! :)


hörs sen.


 

Ovido - Quiz & Flashcards