volvoellie

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

Heil! ;D

Av Ellinore Persson - 7 augusti 2011 13:43

Sov hos Lina som sagt så for det iväg på volvo träffen i stenungsund, mkt snygga bilar och pöjkar! Kännde mej ltie som hemma faktiskt! ;) efter att ha glott på 150 minus 100 bilar så drog vi ströget sen vidare till donken i Uddevallaa, boys boys boys! ;) sen in på Jula och Feltema, köpte allt lite bröte fast jag va typ pank! ;) gutt!!! sen blev de ut på landet hos några med pool och vovve, pillade på vovven så är inte så hundrädd längre ! :) sen vidare till Brålanda där det blev till att hälsa på Linas farmor, skoj! :) sen blev kl 11 och vi blev sugna på Lane Loge - streaplers spelade ju där så dit fick de bli! :) tjöta med albin en Brasta bo och kompisar till han sen blev kl 1-halv 2 och de blev hem till Dal igen, hem hem till Dalskog och sova i sin egna säng! :D vaknade kl 12? gött som fan... så har slängt i mej lite flygande jacob! mmmmmm! så nu ska jag snart byta om och åka till Mellerud o handla och mysa med min syster till Step up 3! ;) sen träffa pappa som kommer ifrån strömstad och sen åkte hem till Lina så blir det filmkväll där :) Vi hörs imorgon pöss!


       


SAKNAR MITT VRÅL ÅK!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinore Persson - 15 oktober 2011 13:20

De va inte igår precis, tillochmed glömt bort lösenordet till bloggen^^ men ahja, tänkte iaf börja blogga nu igen, precis gjort klart en ny blogg också men den är med lösen och skit tills vidare så skriver här av ren rastlöshet typ :) - brist på anna...

Av Ellinore Persson - 15 september 2011 22:54

håller på och fixar en annan blogg, tröttnat på denna sidan ;) så i brist på annat kör vi en sån häringa lista^^   VEM Vem är i rummet med dig? nooneVem fick du senaste sms av? DanielVem tänker du på nu? RVem pratade du senast i telefon med? ...

Av Ellinore Persson - 9 september 2011 16:46

Bloggtörka nött men har älit inte orkat! :O Sry IGEN ;) skolan rullar på GR8! (Y) kalas bra de, roliga klassmates som faaan! ;) cp klass detta året med jao :) fått tillbaka epa med så rock n roll på de! :D ska åka och göra klart den nu här! :) ...

Av Ellinore Persson - 27 augusti 2011 18:41

jag vet vad jag vill skriva av mej men ändå inte, saknar dej min vän Eric.. saknar dej ngt så fruktansvärt! Tänker på dej varje dag, de va dej man smsa om de va ngt bekymmer och som alltid piggade upp och gjorde en glad när livet sviktade neråt...

Av Ellinore Persson - 24 augusti 2011 07:45

vakna till ett pissväder är ju kanon! -.- hääääää!!! ska iaf ha verkstad nu på morran, första lektionen på mitt liv :O skumt... men kul :) hoppas på ett bra år :)   igår for jag hem till lina, chillade sedan åkte till Mld för linas mamma hade fåt...

Ovido - Quiz & Flashcards