volvoellie

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Ellinore Persson - 10 augusti 2011 12:44

Vaknade ytterligare en dag utav att de pangas utanför här -.- har en snickare här som grejar med huset. Lite trögt att aldrig få sova men ahja de blir ju bra tillslut med huset så! :)


annars igår så var jag med pappa till Åmål - Karlstad en sväng :D sen hem och mötte upp syrran och uväg till Ed och hämta hennes pontiac som varit där på cab byte ;) blev raggen i Ed sen Mellerud och tjöta med epa pöjkarna :D saknar dom nu när inte jag kan va ute med dom :( nio dagar kvar så!`


Idag är planerna att jag ska hoppa in i duschen, käka middag med mamma och pappa här hemma, sedan få tag i Lina och åka dit, sen ikväll blir de american pie time! haha humor på högnivå! :P sen får vi se om jag sover där eller inte :) blir nog inge mer bloggande idag, funderar på att byta blogg också, men får fundera påt! säger till isf! :) Pösshej!


   SAKNAR SAKNAR MINA ANDRA BRUDAR!!!

Ovido - Quiz & Flashcards