volvoellie

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Ellinore Persson - 3 augusti 2011 18:12

Sen sist jag skrev så har jag typ bott hos Lina, sovit där med en massa skönt folk osv. :) sett på typ 3-4 skräckfilmer, The ring och nått, as knäppa filmer som jag trode jag skulle skita ner mej på, tur jag ströp den ene kompisens arm så han fick blod stopp xD så idag när vi vaknade så for jag hem och duscha, bytte om och fixax mej för att sedan åka och lämna min ögonsten i Vbg på riktning, kan ju säga att de gick kanon! dom ska börja redan imorgon med "utredningen" m.m :) så inom en månad är den klar! och han sa det inte skulle bli så dyrt alls, för får ju lacka om hela epan om de ska bli bra, och de blir ju kanon! :D Pappa fixar allt! :)


så nu kom jag hem för en stundsen, ska packa och så för ikväll blir det till Lina igen och tälta med ett gött gäng! :) men innan de ska jag dra en film med syrran, uppdaterar med när jag kommit hem, heppåer! :)



Ovido - Quiz & Flashcards