volvoellie

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

i brist på annat :)

Av Ellinore Persson - 10 maj 2011 21:36

BAKGRUND:

01. Fullständigt namn? Petra Ellinore Persson
02. Exakt ålder? nyligen 17 år ! ;)
03. Vart bor du? Dalskog
04. Bor tillsammans med? mamma pappa
05. Husdjur? kanin och två hästar :)
06. Färg på ditt hus? vitt med blåa knutar, ska dock målas om xD
07. När är du född? 26 april 1994
08. Klass? FP1A<33333333333
09. Vilket år tog du studenten? 2013 (Y)
10. Något jobb? yes ;D
11. När gick du upp i morse? 07.00 -.-
12. När ska du sova? snart! :O
13. Duschat idag? ajjemen
14. Kramat någon idag? hamen
15. Pussat någon idag? nje
16. Vad har du ätit idag? hmm... en smörgås och pommes tallrik med kebab, eller aa de jag fick ha kvar för jocke och tobban! ^^
17. Dagens klädsel? jeans, linne & tröja
18. Dagens smink? ja du, hade ja hunnit så^^
19. Dagens sötnos? haha måste nog va jag ;)
20. Dagens roligaste? grabbsen och vickevire :)

SOCIALT:
21. Har du många vänner? tillräckligt för att jag ska va nökd, sen har man ju måmga "vänner" också...
22. Hur många har du kysst? Ingen aning
23. Vem kramade du senast? susanne! :)
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? haha ja
25. Hur gammal är din pojkvän/flickvän? heee.....
27. Har du pojk-/flickvän? njae de kan ja la inte påstå ! :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? Daniel eller om det var pappsen :)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Nathalie . gött mos ! :D eller aa gött fruktsallad ;P <33

FAVORIT:
31. Film? men aldrig att jag kommer ihåg de
32. Låt? BIP BAM BOM
33. Mat? tacos (a)
34. Dryck? renat eller va säger ni !
35. Färg? röd, blå typ :)
37. Stad? trivs bäst i Thn men aa de är la en stad^^
38. Land? venne....
39. Ämne i skolan? FORDON ! ;D
40. Strul? haha va i helvete....


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? mhm.. just de..
42. Personen du kysste? private! ;)
43. Gången du spydde? oj, long time ago!
44. Gången du grät? typ ngn månadsen ? :O
45. Pizzan du åt? ehm jag vet inte :O
46. Gången du var i Göteborg? Alldeles nyss här :)
47. Gången du var i Stockholm? längesen! sommras tror ja ;)
48. Gången du var full? full och full ja... drack på valborg senast! :)
49. Gången du var hög? hele tin vettula!
50. Personen som såg dig gråta? aa de va väll A...

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt? hä!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror helt på
54. Tvspel eller datorspel? Tv spel! :D
55. Singel eller upptagen? singel väll
56. Film eller bio? FILM!
57. Lunarstorm eller facebook eller Playahead? FJOLLBOCKA!! ;D
58. Sommarlov eller vinterlov? Sommarlov
59. Big Brother eller Paradise Hotel? hade jag haft dom kanlaerna så hade ja vetat ;)
60. Har du svart hår eller blondt? blondt (Y)
61. Har du blåa ögon eller bruna? blå ;)
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? pizza,,
67. Randigt eller prickigt? spela rollet
68. Älska eller älskas? Älskas
69. Leva eller dö? Leva!!!!!!!!!!!!!

ANTAL:
70. Personer du älskar? två...
71. Personer du hatar? tyvärr en gammal kompis jag blev ovänn med för tre årsen ?
72. Pojk-/flickvänner du haft? 4-5 st, ett va riktigt seriöst...
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ingen :)
74. Glassar du ätit på en dag? 4! dog..
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? festiva o festival, men KAOS 2010 :)
76. Gånger du haft minnesluckor? ingen :)
77. Gånger du varit hög? - aldrig
78. Personer du saknar just nu? 1<3
79. Gånger ditt hjärta brustit? brustit ja...2 gånger.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? haha WTF!
81. Ska du träffa imorgon? mina grabbs i stan, Emmy ;D och mellerudare :)
82. Sjöng du senast för? senast va nog för alla på torget förut här^^
83. Hade du senast en msn-konversation med? Fredrik :D
84. Spelade du tvspel med senast? min saknade bror<3
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? ja vrf inte min förlovade hälfr Lina elelr frugan Gisela? ;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? AAAAhru, finns en massa
87. Förtjänar att dö? haha..
88. Är söt? pfft!
89. Vill du sova bredvid inatt? mina min.... <3

VAD:
90. Gör dig glad? min familj och vänner, Trollhätte folket FTW! :D
91. Gör dig ledsen? När folk sviker & ger falska förhopningar... Ljuger gör mej piss off!
92. Vill du helst göra nu? sova
93. Önskar du att du slapp göra? gå i skola 2 år till!
94. Vill du ha nu? tbx de som de va för en månadsen!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? att ja fyller 18 i år istället
96. Längtar du till? Sommarlov
97. Tycker du om dina betyg? nej
98. Ångrar du i ditt liv? Finns en del tyvärr
99. Är det bästa som hänt dig? de va en pojk för ett tagsen.. men de va då de.
100. Hur mycket är klockan? 21;57

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinore Persson - 15 oktober 2011 13:20

De va inte igår precis, tillochmed glömt bort lösenordet till bloggen^^ men ahja, tänkte iaf börja blogga nu igen, precis gjort klart en ny blogg också men den är med lösen och skit tills vidare så skriver här av ren rastlöshet typ :) - brist på anna...

Av Ellinore Persson - 15 september 2011 22:54

håller på och fixar en annan blogg, tröttnat på denna sidan ;) så i brist på annat kör vi en sån häringa lista^^   VEM Vem är i rummet med dig? nooneVem fick du senaste sms av? DanielVem tänker du på nu? RVem pratade du senast i telefon med? ...

Av Ellinore Persson - 9 september 2011 16:46

Bloggtörka nött men har älit inte orkat! :O Sry IGEN ;) skolan rullar på GR8! (Y) kalas bra de, roliga klassmates som faaan! ;) cp klass detta året med jao :) fått tillbaka epa med så rock n roll på de! :D ska åka och göra klart den nu här! :) ...

Av Ellinore Persson - 27 augusti 2011 18:41

jag vet vad jag vill skriva av mej men ändå inte, saknar dej min vän Eric.. saknar dej ngt så fruktansvärt! Tänker på dej varje dag, de va dej man smsa om de va ngt bekymmer och som alltid piggade upp och gjorde en glad när livet sviktade neråt...

Av Ellinore Persson - 24 augusti 2011 07:45

vakna till ett pissväder är ju kanon! -.- hääääää!!! ska iaf ha verkstad nu på morran, första lektionen på mitt liv :O skumt... men kul :) hoppas på ett bra år :)   igår for jag hem till lina, chillade sedan åkte till Mld för linas mamma hade fåt...

Ovido - Quiz & Flashcards