volvoellie

Alla inlägg under maj 2011

Av Ellinore Persson - 5 maj 2011 21:22

Hann med ett inlägg hörrni ;) blev raggen till Min syster Lina som även är min förlovade vän^^ haha kuligt :P blidde raggen och snacka med lite folk och så, nu blire kvällsmat sen sova minsann :) tagga morgondagen! :) hejhopp! ;)

Av Ellinore Persson - 5 maj 2011 17:24

försov mej lite gött idag igen, men somna som en stock på tåget :O har aldrig somnat på tåget förut^^ så gött :P skolan va rätt chill, verkstad hela dagen, och imorgon går va bara till halv 12 så efter det blir det att jobba sen in och träffa vickan :) så nu ska jag städa rummet fort som fan sen med syrran på en glidar sväng i puntiac :) så får blogga mer till kvällinga eller imorgon kväll :) Ha det bra tills dess ;)


 

:)

Av Ellinore Persson - 4 maj 2011 17:34

Haft några mkt trivsasmma dagar här med vickan och co :) igår så blev det att slänga sej på datan och uggla, tänkte skita i att logga in på msn men gjorde det ändå då fredrik skrev och va hyper på mjukglass och ville ha mitt sällskap så det blidde hem till han och kolla på 240 delar och tjöta sedan strög till garti sen vidare upp till press :) då smsa vickevire så hon kom också till press :) tevligt! :) men kan ju säga att jag  va gött seg idag... :P försov mej och hittade även en stressad carro så hon fick åka epa minsann! ;) som tur va hann vi med bussen!


skolan idag va chill, hade ingen gympa som vanligt -.- så blev tjöt med klassen och invänta nationella.... tror de gick galant! :') sen kom botti och sa att vi inte hade fordons el ;) så åkte med 12 tåget hem och in och jobbade istället :) GR8! så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, trött som aset så blir väll soffläge sen sova :) kanske åka med min syster in till mellerud, får se får se :)


// Ellie


Ignorera aldrig någon som  verkligen bryr sej om dej.

En vacker dag kommer du inse att du förlorat en diamant

när du sammlat stenar.

Av Ellinore Persson - 2 maj 2011 15:49

skolan idag gick ganska hyffsat ändå, va lite depp på morgonen men gick över fram på eftermiddagen! :) så nu väntar jag på att kl ska bli 4 så pappa kan komma hem sen blir det att hämta upp vickan och dra ett käk på kinan! götteligött :) sen får vi la se vad som händer, regnar ju också... (n) ahja, har inte så mkt på hjärtat nu så vi hörs :)



Av Ellinore Persson - 1 maj 2011 20:52

Valborg igår... blev inte direkt som planerat.. men hade iaf kul med vickan, madde, robin och palm :) lite små drickning men sen blev de lite segt så åkte snyggaste v70 in till mellerud, tack susanna för skjutsen! sen hände det la inte så mkt mer.. blev ovän med mina närmsta vänner och lite så, det är tacken de! :) men nu vet man ju vart dom står.. får väll se om dom hör av sej när dom vill ha skjuts nästa gång ;) och läser ni detta kan ni ju iaf höra av er.


ahja, idag blev det lysekil med brorsan och syrran :) mkt trevligt! sen till gisela och sen träffa vickan och käk på börsen :) men nu orkar ja inte skriva mer, mår lite dåligt över de som hände igår, men ska igentligen inte bry mej för det är ju bara mej det drabbar... för ni verkar ju inte bry er ! :) ha de gött fuckers!

Ovido - Quiz & Flashcards