volvoellie

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Ellinore Persson - 12 juni 2011 21:59

Idag for jag till Lina runt kl 3, innan de så tvätta jag och masa på pärlan, gudars va sketen! -.- men de blev bra :) så strög på de sen, träffa fredrik, kevin och daniel sen blev de ut till Erikstad till Tobban och tjöta, dräggla på hans söte 240! :') sen ut till jocke :) efter en stund där for vi in till mellerud och käka med kevin,daniel,susanne,malin och lina :) mkt 3vligt! :) så bestömmde anna och lina att jag skulle med dom till strömstad på lördag och sova i stuga! ;D jag som älskar kusten och de!! :D *över lycklig* sen for vi ut till sunnanå sen hem till Lina :) känner att jag behöver sova ngn timme innan ja ska upp kl 6 imorgon, ska nämligen till skolan och hämta en dator så hänger lina med också :D as kul :D sen ska jag och emmy se om vi inte kan möta upp rickard så vi kan fira hans student! :) nej nu minsa damor och horor så ska ja sova, natti på er :)


    

Ovido - Quiz & Flashcards