volvoellie

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Ellinore Persson - 18 juni 2011 10:27

I Torsdags så fick jag, mamma och susanne fara till kusinerna i Bröl :D skolavslutning stog på chemat, guuuu så sööööta dom va :') sen blev de hem och greja med nye datorn, lite internet på den så vore de ju grädden på moset! ;) Igår så for vi in och skulle greja med min epa, 3 dagar kvar!!!! men nää då fanns inte de vi behövde och eftersom natta redan va inne i garaget så tog vi ströget med tobban,jocke,rickard,daniel,garti och co, sen ut till en annan mkt bra vän! :) va hemma vid kl 3, jälar fort tiden gick, och kl i bilen gick visst fel så de visa den va halv 2 -.- kadiiiing! men jaja :) vakna nu för en stundsen här och ska börja packa lite smått, drar ju till kusten, eller aa strömstad med lina m familj :D bo i stuga med 200 m ner till vattnet! ;) kommer bilder påt sen när jag kommit hem :) ska bli så gött att komma ifrån kommunen så ni kan inte ana! ;D nej nu ska jag dra mej här, hörs på söndag :) - söndrig mobil därav att jag inte kan svarar varken på ringning eller sms!! :( vill ha min efterlängtade iphone 4 snart!!!

Ovido - Quiz & Flashcards