volvoellie

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

fölåt! :(

Av Ellinore Persson - 24 juni 2011 10:21

Ska berätta lite vad som hänt de senaste :)


- förra lördagen åkte jag med Lina och hennes familj till strömstad, bodde i stuga där som hennes kusiner äger så dom va också där när vi kom :) mkt 3vligt! :) först när vi kom dit så blev de grillat, utsikt över havet och solen va varm som attans! :) sen blev det att jag och Lina gick ner till havet och chilla på livet lite :) helt underbart! känner verkligen att all bekymmer försvinner ute på kusten, kan verkligen slappna av! sen efter någon timme där så gick vi upp och fikade, sen blev de fix och iväg på cruisingen som va där, kan ju säga att de va de klenaste! :P men de va roligt ändå :) så blev att äta gott och mysa sen blev de piss vär så åkte till stugan och kollade på solsidan, haha omg har ju aldrig sett dom förut - jävlar va ja skratta! :P så nu måste ja köpa några säsonger ;) blev till att krama kudden vid halv 2 nått, sen upp på morran käka frukost, packa och åka till Nordby, ett köpcenter med 120 affärer! bara 100 för mkt... ;P fick inte köpt så mkt med mina 300 kr, men en ring blidde de iaf :) sen donken och strög hem :)


sen har det bara varit jobb hela dagarna, kan ju säga att ja får en feting löning snart här! :D ska kolla runt lite på slutsteg, högtalare till min bäste 240 :) sen ska ja kolla på ny mobil för min kolappsar vilken sekund som hellst! -.-


sen i tisdags så va de dax för min pärla att få en kontroll bess för åkte ju fast, dock utan körförbud! :D så va hyffsat nöjd ändå :) sen har ja gått och bekymmrat mej för hur de skulle gå.. men kan ju säga att jag inte kan vara lyckligare - BLANKT PAPPER! ;D OCH dom gjorde en HEL bess på den :O så en mkt lycklig och glad Ellinore har jag varit de senaste :D


Igår så jobba jag, köpte en våg tång till håret, va och kolla på Eriks nya epa :) AS BALL! :D sen hem och testa våg tången och åkte till uddevalla med brorsan, 12an o syrran sen ut till Lina där de va grillning med  epa gänget :) åkte dock vid halv 12 för drägget kom, lika bra annars kanske han slår in min dörr på epan och slår till mej ;) UUUUUH vem vet ;) livsfarlig den grabben! ;) så åkte hem till min syster där de va huset fullt och folk överallt! tror de va fest.... :P så åkte tommy och malin med på ett varv i epan^^ då va dom nöjda :) sen åkte ja hem, va lite less på saker o ting :) sånt som händer väll!


och idag då på självaste midsommar så ska ja åka till uddevalla idag igen med mamma och pappa, handla lite och så :) sen får vi se vad som händer, ska nog bara ta det lugnt, orkar inte så mkt faktiskt. ikväll får det bli till min syster på partaj, vet dock inte om ja dricka, har roligare utan de tror jag. Men får se vad som händer! nu langar ja lite bilder här sen ska ja klä på mej och åka, hej hopp :)


FÅR SLÄNGA IN BILDERNA SEN FÖR MIN KABEL ÄR BORTA -.-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinore Persson - 15 oktober 2011 13:20

De va inte igår precis, tillochmed glömt bort lösenordet till bloggen^^ men ahja, tänkte iaf börja blogga nu igen, precis gjort klart en ny blogg också men den är med lösen och skit tills vidare så skriver här av ren rastlöshet typ :) - brist på anna...

Av Ellinore Persson - 15 september 2011 22:54

håller på och fixar en annan blogg, tröttnat på denna sidan ;) så i brist på annat kör vi en sån häringa lista^^   VEM Vem är i rummet med dig? nooneVem fick du senaste sms av? DanielVem tänker du på nu? RVem pratade du senast i telefon med? ...

Av Ellinore Persson - 9 september 2011 16:46

Bloggtörka nött men har älit inte orkat! :O Sry IGEN ;) skolan rullar på GR8! (Y) kalas bra de, roliga klassmates som faaan! ;) cp klass detta året med jao :) fått tillbaka epa med så rock n roll på de! :D ska åka och göra klart den nu här! :) ...

Av Ellinore Persson - 27 augusti 2011 18:41

jag vet vad jag vill skriva av mej men ändå inte, saknar dej min vän Eric.. saknar dej ngt så fruktansvärt! Tänker på dej varje dag, de va dej man smsa om de va ngt bekymmer och som alltid piggade upp och gjorde en glad när livet sviktade neråt...

Av Ellinore Persson - 24 augusti 2011 07:45

vakna till ett pissväder är ju kanon! -.- hääääää!!! ska iaf ha verkstad nu på morran, första lektionen på mitt liv :O skumt... men kul :) hoppas på ett bra år :)   igår for jag hem till lina, chillade sedan åkte till Mld för linas mamma hade fåt...

Ovido - Quiz & Flashcards