volvoellie

Alla inlägg under juni 2011

Av Ellinore Persson - 11 juni 2011 15:03

Bara en kan få mej att le som världens lyckligaste! :D

Att just jag fick en sån otrolig tur att jag träffa just dej min bästa vän! :)

Lyckligaste flickan i världen! :D


Leendet du sänder ut

vänder åter till dej! :')



Av Ellinore Persson - 11 juni 2011 13:25

Åkte till Thn igår kväll och gratta min faster, va hemma runt kl 10 så blev att hämta Natta och ut på strög :) träffa epa bojsen och ut till vita, sten dött och tråkigt som vanligt :P masa en massa på torget sen hem till Alex och in på strög igen :) va iaf hemma vid 2 typ :)

idag på morran så följde jag med brorsan till mellerud, han va tvungen att ha nya kläder för han hade inga rena, så han impuls köpte bara för att^^ så nu sitter jag här som vanligt när jag har tråkigt, tror jag, mamma och pappa ska ut och käka sen, och ikväll får de la bli strög, vet dock inte vart och med vem :) vill till Lane men njaaaeee..... :) vi hörs sen, hej :)


 

Av Ellinore Persson - 10 juni 2011 09:34

Åkte in och kollade på nians bal, tråkigt ni fick ett sådant piss väder :O men jaja, hoppas ni hade riktigt tråkigt iaf ;) sen blev de lite strög sen hem, la mej vid halv 11, trött som aset, gick upp nu kl 9 och vet inte hur jag ska ta mej till jobbet riktigt.. hoppas mamma har lösningen! ikväll får vi se vad som händer, ströga iaf men om det blir i denna äckliga kommun, trollhättans eller uddevallas övslöjar jag inte :) nu ska jag dra mej en riktig go frukost innan worket! :) heppåer!


JUST DE! : Tro inte att de är ombess på traktorn, de hände bara

lie små saker med farbror blå i onsdags ;) , ingen big deal kanske ;P hoppas ja..

Av Ellinore Persson - 9 juni 2011 16:52

shit vet inte när ja skrev senast, men det måste ha varit ett jävla bra tagsen :P i lördags blev det iaf att åka till Nossebro på dagen - bilutställningen, skit kul! :D sen hem och fixa sej igen och åka till cruisingen i Lidköping med Lina, Natta, Malin och Susanne ;D va hemma kl 4.... ;P sen minns ja inte mycket, ni som känner mej vet ju hur mitt minne är ;P sen har de la inte hänt så jätte mkt, busa lite med Hanna, Tobban och Jocke häromlvällen också ;P ja satan va kul de va! :D sen har de mest vart jobb :) tog epan ensam till skolan igår och när ja kom fram så hade vi ingen lektion -.- så blev överby med Emmy! :D sen hemmåt igen... :P sen blev de ströga mellerud och jobba :) tycker bara ja jobbar o jobbar men cashen kommer ju aldrig in :S ahja... Idag tog ja epan till skolan igen, städa ut skåpen och så :) sen blev de Buddys och bowla :D Vann ju så klart ;) Sen hängde jag med vickan och pierca tungan :D as nice! sen blev de att köra hem salle för han ville inte gå 362456 mil och de förstog ja när jag såg vart han bodde xD Rätt ut i skogen typ 3473486 mil :P Men de va roligt, fått han till att sälja 740in o köpa 240 ist ;) Bra grabb de där! :P nej nu ska ja tryna kudden tills ikväll då de blir ut på mer galejj, ska nämligen se niornas bal :) och imorgon ska jag gratta Rickard på studenten så ska möta Emmy i Thn vid 11 :) Ha de så länge! :)

Av Ellinore Persson - 3 juni 2011 10:24

Ursäkta bloggtörka men ska berötta lite varför :)

- i onsdags så var det ju bara ett el prov, tror de gick skit bra! ;D sen med tåget hem, åkte ut på sttrög till josse i rostock sen blev det att fara mot Uddevalla i min pärla ;) sen Lane Loge, träffa Melleruds folket och bråkstaken nr1! - så jag, tobban, josse och magnusson vända snabbt som faen till Trollhättan där vi träffa våra pöjkaaaar! ;D glida och snacka lite med dom sen drog vi oss hem runt 12 dragtet, drog självklart MAX - världens DÅLIGASTE hamburgare! -.- sen geld vi mot nuntorp där vi skulle träffa bönnera för de va ju fest där, ahjo visst vettu, sten dött xD så fick bli att åka hem :) va hemma halv 3 va lite halv död faktiskt men då tänkte ja bara på josse som skulle upp och jobba kl 11^^ :P


Och gårdagen då ja : grejade lite på gården sen hjälpte syrran att flytta så nu bor inte hon här längre, TOMT! men ahja thats life... så hade film mys med henne till kl var halv 1 så kom Malin på besök och lite så :) försökte sätta ihop en bar stol ( syrran har en bar ;) ) de gick la så där! xD vi skyller på stolen... sen blev de att puttra hem :) vaknade för en stundsen så ska göra mej en kopp te för min hals är sönder sen ska ja våldgästa min bror som ligger och trynar i soffan! ;)


Ska försöka göra ett till inlägg lite senare men om ni undrar vrf jag inte har gjort de så har jag väll inte tid fört ;) så skriver kvällens planer nu ; ska hämta Hanna sen möta upp lite mer folk och dra oss till Frändefors på lite festligheter, men jag som är så hiiimla bra å vacker kör och är nykter som vanligt! ;D eloge för de! ;) nej nu blire te, höpp hejj!

Ovido - Quiz & Flashcards