volvoellie

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Ellinore Persson - 17 juli 2011 15:58

hemkommen och så för semestern, rätt gött att va hemma på Dal igen! :) fredagskvällen blev det bara att va hemma, chilla och ta de allmänt lugnt, hämtade Lina på kvällen så åkte vi hem till susanne och såg på film, så hämtade hennes föräldrar henne runt en halv 3 på natta :) hämtade även en ny mobil när vi kom till mellerud, så nu har ja en bög tatch^^ funkar la så där men jaja :P


så igår tog jag min pärla och hämtade rikard och mötte upp epa killarna och drog till Lane :) Mkt trevligt må ja säga! sen blev de donken i Thn där jag träffade Mulle, erica och hans kusin :) sen även två jätte gammla klasskompisar :D sen knalla även bror min in med sin nya flamma :) susanne och hennes vänner :)) blev en mkt lyckad kväll :) sket i att åka in till självaste Thn, bara snutar överallt! :I va hemma i mellerud vid 4 så drog raggen där då ett gött göng mellerudare knalla ur bussen lagom dynga ;) haha! va hemma vid halv 5, vaknade kl 5 idag och funderar på att åka till lina och hämta mina kläder :) men får se vad som händer ) heppåer!


 


Ovido - Quiz & Flashcards