volvoellie

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Ellinore Persson - 25 juli 2011 10:31

Igår blev det en slappdag, vila ryggen och så.. gick ut och käka med familjen tjöta med lite folk och så, känns lite konstigt att inte hitta sin epa på torget att springa och sätta sej i när man tex käkat klart xD haha ja fy fan va töntig jag är..... sen blev det att va hemma tills vi skulle åka och möta folk i garaget för att kolla skadorna på min epa :/ fick iaf köra den av liften och upp igen för en annan skulle låna liften den stod på :) så då var jag nöjd för ett tag! ;) poppa musik så batterit tog slut^^ men de va de värt! :D sen hem och vila lite till och sen nana.


vaknade kl 9 av att telefonen ringde nere, de va pappa som ringde och sa han hade pratat med försäkringsbolaget, hahaha nu ska ni få höra tur i oturen grej här ; snubben som kommer och kollar är min tjejkompis farsa ifrån Thn, Jag och Emmy går ju i samma klass! :D fan va bra! :) snacka random!<3 så är lite smått överlycklig att jag har ett litet större hopp om att få behålla epan! :D men ska inte ha förstora förväntningar ändå :)


nej nu ska ja duscha och fixa mej sen åka till pappa sedan åka och ta mer kort på pärlan.. sen åka till Brålanda ! :) Hej Hej! :)

Ovido - Quiz & Flashcards