volvoellie

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Ellinore Persson - 31 juli 2011 23:08

I förrgår ringde Lina och de blev att åka hem till henne och Rasmus och dra till Uddevalla på fjordfestivalen, en mkt trevlig kväll med bra folk! träffa gammla klasskompisar som vanligt - epa folk!<333333 saknar min bäste 240.. inte långt kvar nu, imorgon får jag svar på hur de kommer gå med den... :) om den kan in på firman oså.. :) kom iaf hem vid en kl 1? upp halv 6 och åka till Falköpings cruisingen med Rikard, Håkan, Roger och Eddie :) seg resa dit hemfärden va dock lite hit och dit ;) haha ja jösses, hade lagt armbågen på Rikards knä så de hade krampat på en nerv förn xD stackarn :') mötte upp skoglund, broberg och alex vid starkebo då dom trode jag va dyng för jag sovit, drack typ 2 cider o en pess ljumen öl så full va ju inte nått direkt^^ va hemma 04.22 då de blev bums i säng! :D


vaknade idag kl 3 på eftermidda, ÅNGEST! Åka till Färglanda och skjutsa hem brorsans tjej och ragga Thn sen hem :) Hämtade upp Lina in med susanne och käka fort sen hem :) och nu är jag här :P


tänkte slänga in biderna på min epa imorgon så ni får se den vackra krockade saten :P men nu säger jag godnatt! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards