volvoellie

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Ellinore Persson - 28 juli 2011 20:00

Jobbat och stått i mesta dels av veckan, va ledig måndag för min rygg värkte som fan efter påkörningen.. sen sovmorgon tisdag, onsdag och hel dag torsdag, fredag :) gör min sista arbetsdag imorgon, kommer bli rätt så gött! plus att imorgon är det en veckasen jag blev påkörd så min abstinens efter epan kommer nog stiga högre... blir typ idiot av att g här hemma! blir så rastlös.. sitter och målar varjekväll framför datan    wihoo... fast lite kul äre (a)


men till helgen blir de lite kalas :) på dagen/ kvällen blir de lidköping med ett gött grabbgäng! :) sen får vi se när vi kommer hem om vi inte kan fira brorsan hemma hos susanne, om den inte redan slutat men då börjar den igen när vi kommer!   

sen på måndagen så blir det att ringa till Halmblads i Vbg och fråga om hjälp med epan.. den ska upp i riktningsbänk och dras rätt i plåten och fixas till, så igår masa jag, natta och Rikard som fan för att få ur en jävla bult till kofångar balken! så vi får påt imorrn kväll igen för idag tar jag det bara lugnt :) måla u know ;) (Y)


Ovido - Quiz & Flashcards