volvoellie

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Ellinore Persson - 22 juli 2011 10:25

Igår va de jobb för fulla muggar som vanligt, gött med cash men känner mej gött sleten efter att ha jobbat hela sommarn och snart ska jag sätta mej framför en mattebok i några veckor... :( IGprövning om några vekor nämligen.. och om de går bra eller dåligt ja de kan ni nog lista ut själva med ig i matte sen grundskolan -.- (Y) och den dagen jag får göra igprovningen kommer jag aldrig nånsin att sätta mitt nylle i en mattebok igen! känns förjävla gött bara de där! :)) nog tjötat om de, igår ringde josse när jag satt framför tvn och väntade på bättre tider och undrade ifall jag ville med till vänersborg på bio, - den nya Harry Potter :) gött bra va den! :) de roliga va att bion börja kl 9 och bussen gick hem tjugo över 10 och bion va 2timmar xD så sista bussen till Mellerud missa vi ;) Tack gode gud att Nicklas kunde köra hem oss :) va hemma rnt kl 12 och stensomna! :) vaknade kl 9 idag och de verkade som jag va ledig! :O så ska se om inte jag kan få klart epan senare också, fick ju sönder stödlagret på den visst ;) ajj då :)


ikväll får vi se vad som händer, blir inte långa stunna ute iaf för åker tidigt te morra på hot rod reunion i Stockholm med Natta! ;D fy fan va roligt, årets höjdpunkt! :) sen den 21-22 ngt så blir Vallåkra! :D rock n roll!!!! ;) nej nu ska ja glana lite på tv sen ringa Josse, heppåer! :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards