volvoellie

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Ellinore Persson - 3 april 2011 14:38

Flyttade bloggen pga att blogg.se inte var ngt vidare! :)

jaa, kan berätta om min gårdag, åkte och hämtade Lina och ut på Melleruds ströget! :D mötte upp epa-nördarna och de blev några varv och små tjöt, Mkt trevligt! :) sen skulle jag åka och hämta Alex, blev att köra hans Black Pearl, sen åkte jag hem till min kära Josefine, vi hade gött mkt att prata om! Tack för att du finns goding! :) <3 sen blev de strög för hele slanten! mötte upp Fredrik och William och lite annat löst folk! :) kuligt värre :) kom hem runt halv ett då Fredrik fick lite bekymmer kring sin vita Diesel^^ ahja de löste sej till slut :)


så idag har jag hjälpt pappa att flyttat våran volvo 960, gött att fått bort den! haha. så nu ska jag snart börja fixa och byta om, lill kussen har kalas i Thn sen ;D

ahja bloggar mer senare! :)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards