volvoellie

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Ellinore Persson - 13 april 2011 15:53

skolan idag va gött segdeg! gympa - fick hela gym1 för mej sj eftersom att jag är tjej och inte orkar lyfta alla jättar i min klass över hela salen! sen fega ju Emmy ur och va "förkyld" -.- men jag är redig ja, cyklade som en idiot i tio minuter sen palla ja inte att sitta där nere i gym1 ensam sås gick te dom andra! ;P sen engelska prov som ingen jäfel kunde xD fail! :P och jag hade inte fått de papperet för jag va i Gbg^^ så vi skulle köra de veckan efter lovet (Y) sen hade vi ingen svenska (Y) sen fordons El sista :) chillllll! så kom hem nu halv 4 och har käka och lite så, vette sablar vad jag ska göra nu asså :O är gött rastlös...! bloggar senare, ciao! ;* 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards