volvoellie

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Ellinore Persson - 4 april 2011 16:50

dagen i Gbg har varit fantastiskt GR8! ;D (Y) åka gratis på skolkort och min ur supergulliga farmor bjöd på maten och själv skulle man inte köpa ngt men blev visst ett linne och en "pös" tröjja^^ sen köpte min syster en klänning till mej.. eh ja ni hörde rätt! :O ahja tack suselibusen!   


nu ska här tvättas epa sen hämta gisse en slink, är gött strögar sugen! :)

bloggar mer ikväll när jag kommit hem, cya fuckers!   

Av Ellinore Persson - 4 april 2011 06:53

Blev inget mer inlägg igår, de strula till sej lite och så.. men nu så! :)

ingen skola för mej idag, åker till götet med min syster och farmor!     (Y)

får se om jag kan klämma in ett inlägg ikväll här, Ha en bra dag!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards