volvoellie

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Ellinore Persson - 19 april 2011 21:52

åkte med pappa till karlstad förut, kul att göra ngt annourlunda! :) imorgon ska jag söka med jobbeliejobb ja (Y) :D gött! inget mer strög förens på fredag nu, måste spara pengarna till Elmia för dit blir det på söndagen med Lina! ;D nu blir det sänga, faktiskt ganska trött och lite irriterad, men jajajaja! :D ROCK N ROLL!


+ att jag gjort klart mina dekaler till ruterna nu ;D

Av Ellinore Persson - 19 april 2011 10:12

Tack godegud för fjollbocka! ;)


 


och sen en skock med fölk som måste va redigt rastlösa! :O


TAGGA ELMIA!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D

Av Ellinore Persson - 19 april 2011 09:46

vääääääädret!<3333333333 (Y) ;D blir så glad av det! :') sola faktiskt igår och tro på f*n, de gav resultat xD haha! ska se om jag inte kan slöa mej i solen idag igen, eller aa jag vet inte ens hur varmt det är^^ men iaf! - gårdagen va helt okej :) åkte hem till min fruga och hälsade på sen ströga mellerud sen åkte hon hem så kom alex och daniel, sicket gäng! sen ner till vita en snabbis för där va de mysipys ja! inget för mej så blev att vända på direkten! :) (Y) så stog på torget och tjöta med GROLLAN och TIC:en :) TIC:en blidde lite svårstartad och den starta inte när jag kom tbx efter att ha lämnat av daniel heller :/ tröööögt! :D men ska dra mej en frulle nu, hörs sen!   


  Fin bilen! ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards