volvoellie

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Ellinore Persson - 6 april 2011 22:20

fick ett ryck och skulle åka och tvätta bäste pärlan förut! :) blev att svänga av och hämta min bäste vän en slink, men ngn seriös tvättning blev det inte minsann! orkade inte sen regnade ju ändå lite -.- ahja! :D sen lite strög och tjöt med löst folk så nu sitte jag här men ska ner och käka lite kvällsmat sen duscha :) kom på att jag har utvecklingsamtal imorgon med^^ haha får se hur det går :P men natti natti!  

Av Ellinore Persson - 6 april 2011 17:56

skolan idag var rätt seg, gympa - glömde kläder.. engelska - "nationellt" prov - svenska - skriv uppgift på två sidor.. - fordons El :) taggar morgondagen, verkstad heeeela dagen! :) ska bli klar med framvagnen nu, sen på börja dom sista häftena :) gött att vi inte har ngn matte sista på fredag utan man kommer hem kl 12!   happy face!!! :D


kom iaf hem för en stundsen, käkat och lite så, så nu ska jag se om jag inte kan fixa fram några dikaler till min pärla :D har allt några förslag på vad de ska stå och vara ;) så det blir nog nice! :D


haha skulle kolla min gammla mobil, bilderna osv... då fassna de j*vla sim-kortet! satt över 30 minuter och skiten lossna inte! xD slant med skiten och mobilen flög i golvet, tro på fan att inte kortet kom ut då^^ haha sämst..... :P så nu smsas de med de bästa och snart blir de en ride till mellerud och tvätta bäste 240in! :) höres mer ikväll   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards