volvoellie

Alla inlägg den 12 april 2011

:)

Av Ellinore Persson - 12 april 2011 21:11

Haft en mkt trevlig kväll här, nu ska jag och min syster kika på desperata sen blir det sänga! :) så vi hörs imorgon efter skolan - har lång dag så... :) hej hej!   




You turn my world

upside down! ... galet!

:]

Av Ellinore Persson - 12 april 2011 12:40

jaa... blev så rastlös så jag fick dra mej ut på en springtur i skogen, då är de illa! men s*tan va gött de va! ska nog göra de oftare   så har precis stege ur duschen och väntar på att håret ska torka ngt iaf sen ska jag ut till verkstan och greja lite, måste dammsuga pärlan för den ser ut som 7:världskriget! men finns på mobilen, hej hej!   

Av Ellinore Persson - 12 april 2011 09:36

hur gött att vara ledig!? :D är överlycklig! igår så var det ju perfa strögarväder<3 så åkte hem till en kompis och lämna mobilen, sen små prata och lite så :) sen fick de änna bli strög då va, så han hängde på, sen efter lite om och men så fick vi åka tbx med nyckeln till hans pappa så vi bytte epa till OES;en :) älska polis tutan! :D<33333! så hade han kopplat in rött pörrljus också, fett nice va! nä men de blev rätt bra! :D nu ska jag ta mej en frukost ute på altanen även om det är 40-! :) höres sen! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards