volvoellie

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Ellinore Persson - 29 april 2011 16:22

Fick ett slutsteg av underbara Salle förut! :') han rädda min lördag! om de nu funkar* men ändå! ;D annars kör vi original ljud! -.- ska nämligen åka karavan med epa gänget imorgon till Eds marknaden! ;D så nu ska jag;

* koppla in steg

* koppla pörr ljus

* på med vita blinkers

* ta på dekalen

* tvätta

* dammsuga


och så ska de ju sjölvklart krånglas så nu har jag ingen nyckel så jag kommer in t garaget! -.- har lite smått PINIK för detta ska va klart innan kl halv 10 imorgon! och jag är ingen el expert... :( fan känner att detta kommer faila! -.- MEN VA FAN DE HÄNGER VI INGEN LÄPP FÖR! ;)

Sen ska jag hinna med att åka till josse också, hon ville visst leka lite ;) men nää nu får jag panik hääär ! höres sen om jag hinner annars på söndag eller kanske imorgon! Puss!

Av Ellinore Persson - 29 april 2011 06:45

Har inte haft ti för 5öre med datan denna veckan! :( skrev en bibel lång text om några dagar för några dar sen^^ men de publiceras ju inte -.- så sket i att skriva om för de orka jag inte :P igår va de iaf skola som alla andra dagar, åkte hem till alex en slink och ut på ströget ngn timme :) är nämligen på jakt efter orangea blinkers glas som passar till mina vita blinkers jag fick när jag fyllde år den 26 :) men nu måste jag dra mej till bussen som går, ska försöka klämma in ett inlägg sen ;) Puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards