volvoellie

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Ellinore Persson - 9 april 2011 18:12

åkte till munkedal förut som sagt, hjälpt pappa lite och så ringde min felicia så det blev att träffa henne! hade 25871581 saker att prata om! gött! så nu sitter jag här i mina funderingar och är allmänt depp.. inte okej! :( och inga planer har jag.. eller aa jo jag ska kanske till Hanna sen, men får se hur jag mår. skulle lätt kunna gå och sova i 365 dagar.. hatar dom här dagarna som man går och funderar på allt dåligt. usch! ahja, inge mer bloggning idag, finns på mobilen pusshej.

Av Ellinore Persson - 9 april 2011 15:04

tjenna hej! gårdagen var lite upp och ner där på kvällen, men Gisela rädda den rätt bra! Tack min fruga! ;) sen blev det ju som det blev ändå. Åkte hem vid kl 11 och orkade ingenting, tankarna for som jag vet inte vad.. :/ somna iaf nästan direkt! vaknade vid halv 10. åkte med pappa till brorsans gammla lägenhet och flytta de sista bort ifrån det. känns konstigt att man aldrig mer kommer åka dit och va med "dom"... hoppas nu allt blir bra trots allt som hänt.. Martin var iaf där också, en kompis till brorsan, hur go och galen som hällst! :)

nä nu ska de ut och dra bort ris och skit ur vägen uppe i skogen, inget bestämt om hur det blir ikväll, men ngt blire la! :) höres mer senare om jag hinner met! ciao!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards