volvoellie

Alla inlägg den 16 april 2011

:D

Av Ellinore Persson - 16 april 2011 11:40

Kalas detta! :D gel suveränt att snacka med "gubben" som hade stället jag skulle kolla jobbet på! :D inte lika rockigt att de va 60pers till som sökt... och så ska man va språk kunnig! jo känna med ett half G i Engelska och kan säga ' hej jag heter Ellinore, vad heter du?' på Franska -.- (Y) MEN nu tänker vi possitivt! :D ska fylla i blanketter och lite bröte och maila in ;) nu ska jag ut och putsa på pärlan och dammsuga den, VÄLBEHÖVLIGT! :O och så ska jag käka tacos idag igen^^ så gatt! (a) men nä här blir inget gjort, heppåer! :)

Av Ellinore Persson - 16 april 2011 08:28

Kvällen igår blev mkt lyckad! :) va skit kul att träffa brudarna igen! ;D men nästa gång får ni komma till Dalskog minsann! ;) födelsedags firande då vavavava! ;P får fira i maj iställer för hinner inte medt i april.. men men! :) efter raggen i epan till åsen igår med carro så ringde Daniel och tjöta en slink sen ville en kompis ut på raggen! blev ut till han och ta några varv och träffa oscar och daniel :) sen glida Oes:en hem typ. Kom på Ekholms skogen så möter jag en mörkblå saab i 300! jag bara oh jävlar! å ser jag den bromsar in längre bort och kör efter :O jag bara WTF!? :O så kör den typ 3m bakom...! så sätter den på blåljus -.- så rediga jag fick ju panik och leta efter en litta ficka och skulle stanna på... när jag nästan hade stannat så gasa den iväg utav fan så då fatta jag ju att de bara va ngn IDIOT som inte hade ngt bättre för sej -.- så kom den tbx med blå ljus och sen körde den om mej igen :O hahaha fuck! :D blev iaf pissa och gå o lägga sej på stört sen! :)


så nu sitter jag här och måste börja göra mej iordning för ska på sommarjobbs intervju kl 11!   är lite nervös men de går nog över ! :) sen ska vi se om man inte kan få tvättat epan min sen ska min syster, bror, martin och pappa åka till Karlstad och hämta syrrans raggarbil! ;) FETT NICE! :D så ikväll blir det raggen i den! ;) Hörs efter sommarjobbs intervjun! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards